sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

31 Temmuz 2008 Perşembe

süper kahramanlar huzurevinde

http://halbot.haluze.sk/images/2005-11/1569_super-szpital.jpg

zuhaudhsuahdushda hepimiz bir gün elden ayaktan düşmeyecek miyiz azizim?

türk blog yazarları beni kabul etmedi (çok da fifi)

türk blog yazarları adında bir blog network var. buraya üye olmak istedim ama olamadım. sebebi ise çok açık :D

  1. En az 3 aydır blog yazıyor olmalı ve bloğunuzda en az 20 yazınız bulunmalıdır (Blog nedir?)
  2. Bloğunuzda kopyala-yapıştır içerik bulunmamalıdır.
  3. İzinsiz ve/veya kaynak göstermeden yazılar yayınlayan bloglara onay verilmeyecektir.
  4. Reklam amacıyla kurulan bloglara onay verilmeyecektir.
  5. Yasadışı içerik, pronografik içerik ve ırkçı söylemler barındıran bloglara onay verilmeyecektir.

şartlar bunlarmış :D

1. şart tamam bir de blog nedir diye bir soru var orda!!! ben blogu tuvalet taşı sanıyordum. hem de bizans döneminden kalma
2. şart için: ne yani aynı içeriği teker teker yazsam çok mu hoşuna gidecek? sadist misin be adam?
3. şart için: oscar wilde'a benzer bi halim mi var be adam? her şey hakkında nası ahkam keseyim?
4. şart için: ya blog reklam için kurulmadıysa ama yine de reklam varsa?
5. şart için: ne kadar kötüsünüz

bunu yapan bunu da okudu!


her maddeye uzun uzun açıklama yazarken ernst von salomonu unutamayız tabii ki.

ha bir de türk blog yazarları diye bir kavram varmış. kedi - ciğer ilişkisini bir kenara bırakırsak gerçekten son derece aptalca bir oluşum!!! sanki türk halkı 3-4 kişide bir büyük dehalar çıkarıyormuş gibi, başbakan çıkıp türban dediğinde fakirlik sınırının altında yaşadığımız aklımıza gelip dakikasına siktiri basıyormuşuz gibi mesela (oha nası bi toplumsal tepkidir lan bu), şartlar koşuyor adamlar yau ne yapayım yani bilimkurgu senaryoları mı yazayım? tabii ki copy paste olacak! ama yine de TÜRK BLOG YAZARLARI!!! şerefli bir kurum. sayfaya girer girmez insanı sanki o sovyet propaganda havası karşılıyor insanı. elinde orak ve çekiçlerle emektar türk blogcuları, sosyoekonomik dengeler ve kurabiye tarifleri üzerine son derece önemli yazılar yazıyorlar ve düşünce dünyasına yön veriyorlar!!! önlerinde saygıyla eğilmekten başka çaremiz yok tabii. o yüzden bu şartlar normal. benim kabul edilmemem de doğal. benim blogum nedir ki? düpedüz şaklabanlık işte! üstelik yarısı da ingilizce ve türk aile yapısına uymayan videolar falan var. KOYSANA MEHMET ALİ ERBİL!!! gülelim havamızı bulalım dimi ama? ne o öyle gavur işleri apartman yöneticileri falan? ben kendimi bi kere layık görmüyorum türk blog yazarları birliğine. SÛMME HÂŞÂ!!! ne haddimize?

28 Temmuz 2008 Pazartesi

dünyanın kaderi bir kez daha değiştirilemedi

See more funny videos at Funny or Die

harbiden public blowjob tube'lara çok yazık olmuş :( hem de her yerdeymişler :(

27 Temmuz 2008 Pazar

encyclopædia piratennica



korsan ansiklopedisi

blogger'ın bize verdiği büyük güç: DÜZENİ DÜZENLE!

blogger, kullanıcılarını asla yüzüstü bırakmıyor. bize öyle bir güç ve yetki vermiş ki...




zaten uzun zamandır düzülme sürecindeyiz. düzeni bulsak baya bi düzenlicez kendisini ama sorun da orda zaten. düzenler yok piyasada. adamlar düzdükleri gibi yok oluyorlar :D

ERKE DÖNÜYOR



1930'larda çekilmeye çalışmış bir bilimkurgu filmi havasındaki videoyla bizleri ailecek dehşete düşürmüş, en kötü kısa film ödülüne aday gösterilmiştir. hele kel elemanın lazer silahını çalıştırmadan önce gözlüğü takması, çalıştırınca odanın maviye dönmesi, o ses efektleri, videonun, adeta dalga geçercesine belli edilmeye çalışılmış gibi duran, birleştirme noktaları, voltmetrenin söylemek istedikleri, çıkardığı o bilimkurgu sesleri, camekanın içinde çıkan elektrik dalgaları, filmin geneline etki eden o milliyetçi hava... ve tabii ki dosyaların masaya vurulma anı! adeta dünya bilim tarihinin suratına şıırrraaakkk diye tokadı indiren türk mühendisinin büyük zaferi! yakında imdb science fiction top 100'e tıkladığımızda üst sıralarda görebiliriz. star wars, matrix, blade runner falan yalan olabilir...

mehe



gerçeği görmek böyle bir şey

9 Temmuz 2008 Çarşamba

master of puppets pillow edition


Master of Puppets Pillow Edition - The funniest videos clips are here

güneş plak, altın sesler serisine bir yenisini daha ekledi!!! küçük ramazan gebzenin sanat güneşi