sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

27 Şubat 2010 Cumartesi

ankara çevik kuvvet'in dystopian araçları

 
biz her günümüzü judgement day havasında yaşamaya mecbur muyuz lan? her gün sabahın kör vaktinde yargıtayın karşısı "mevkıine" (trt türkçesi) konuşlandırılan ve yolun yarısını tıkayan çevik kuvvet araçlarına birileri bir çözüm bulsa ne iyi olur. o kadar stratejik bir noktaya park ediyorlar ki orada bir trafik cehennemi yaşanıyor. oğlum manyak mısınız lan? zaten kocaman birer konserve kutusu gibi araçlarınız var. sabahın köründe estetik duygularımıza tecavüz ettiğiniz yetmezmiş gibi bir de gidip trafiğin ağzına sıçıyorsunuz. hatta durun o araçlardan birini siz sevgili blög okurlarım için çizeyim... 



şimdi bir baktım da ben yine iyi çizmişim... bundan bile kötü görünen, devasa çöp konteynırları gibi araçlar koca caddeyi işgal ediyor. tabii devlet otoritesi güzeldir. severiz devletimizi de otoritesini de... hatta şimdi bu herifler telefonlarımızı da dinliyordur. dinlesinler anasını satayım! bizim cebimizde beş kuruş olmaması kimin umrunda ki? bir otobüse 500 kişi binmesi, yazın iki günde bir suların kesilmesi falan kimin umrunda? yeter ki otorite olsun... hatta ille de roman olsun şarkısı geldi lan aklıma


4 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

yazınıza gösterdiginiz emek ve el emegi göz nuru çiziminiz gözlerimi yasarrttı işte bu vatana böyle evlatlar ve panzerlerle coplar lazım.

Hüseyin Tır dedi ki...

zauhdusahrıuhaıursha teşekkürlerimi sunuyorum azizim... biraz sürrealist oldu ama idare edin artık... ama yargıtayın binası gerçekten böyle pembiş bir şey

Adsız dedi ki...

ille de roman olsun, dedin. bak o da başbakanından geldi.
ayrıca nerelerdesin kuzum?
ben : başkasının sesi şimdilik adsız yazıyorum.

Hüseyin Tır dedi ki...

ah azizim iş dünyası beni benden aldı... artık içimden 1 kelime yazmak bile gelmiyor nedense. iğrenç bir hayat yaşamaktayım sanırım ondan :/