sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

11 Kasım 2009 Çarşamba

biz boşuna kasıyoruz



şu videoyu gördüm göreli hayata bakışım kaydı resmen. düğünlere aşırı maruz kalırken diş fırçasına pek bulaşmamış bu güzel kardeşimizin bir tür beatbox yaptığı bu videoyu gördükten sonra bu yaşam içinde fazla bir şey ifade etmediğimi anladım. oğlum ben ne kasıyorum lan? ales çalışıyorum, boş zamanlarımda kitap okuyorum, blog yazıyorum, playstation oynuyor, burnumu karıştırıyorum. peki elime geçen nedir? hiçbir şey! fakat şu adamdaki tatmin duygusuna bakın sevgili okurlar! sanki bütün bir ankara müziğini tek başına ayakta tutuyormuşçasına bir kendine güvenle seyircinin gözlerinin içine bakarak "oğlum boşa kasıyorsun! bunu yapamıyorsan bir hiçsin!" der gibi bir ihtişam ve azametle duruşu adeta hafızalara kazınıyor. özellikle 52. saniyeden itibaren judas priest solosu atan birinin maharetli ellerini konuştururcasına bir hareketle yaptıkları beni benden alır götürür, bırakır 12. meridyen dolaylarına... hayatı bir daha hiç sevmeme bahasına izleyin aziz dostlarım...

Hiç yorum yok: