sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

17 Aralık 2009 Perşembe

anlamını bilmediğiniz kelimelerle dükkan açmayın kardeşim

efendim gün geçmiyor ki bir saçma şey daha görüp afallamayayım! izmir'e son gittiğimde buca'da bir seyahat şirketinin adı beni yine tam beynimden vurdu: ENIGMA TRAVEL! ulan insanoğlu olarak trafik kazalarına falan açık bir yapımız var. bu yüzden insan seyahat firmalarında aşina olduğu bir güven duygusu arıyor. yani benim umrumda değil aslında ben nerde ucuzsa oraya giderim ama mesela bir hakiki koç ile hakiki tavşan veya flamingo diye 2 firma karşılaştırılsa mutlaka koç olanı seçerler. neden koç? çünkü koçun üstüne binip deehh diye bağırılabilir, koç insanı süser, güçlü bir hayvandır falan ama en önemli özellik şudur: koç hayvanı bilinen bir hayvandır. tavşan gibi tekinsiz, flamingo gibi zayıf değildir. flamingonun adı bile türkçe değil lan! ama adam tutmuş enigma travel diye bir firma kurmuş. oğlum bu ne? enigma travel giderken sağda, gelirken sağda... ama ben biliyorum onun sebebini. adam kesin bir yerlerde gördü bu enigma kelimesini "hele ne güzel kelime lan" dedi ve seyahat firmasının adı enigma travel oldu. adam o gün şans eseri rectum veya scoracratia gibi bir kelime görse muhtemelen firmanın adı bu olurdu.

ayrıca unutmadan belirteyim manisa'da da bohem düğün salonu diye bir yer var

6 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

enigma travel sloganı : nereye gittiginizi şaşıracaksınız!
yani adamlar belki adventure travel falan yapıyolar nedne böyle eleştiriyosun ki cı cık cık

düşünsene otobuse biniyosun ve beşinciş boyutta iniyosun fşkgkfhlda
samanyolu tvde

Hüseyin Tır dedi ki...

zauhıusahuıauha beşinci boyut yine güzel olurdu da stv'de olmasa daha iyiymiş :F zaten şirket ismini dijital tabelaya yazmışlar önce tersten enigma yazıyor kişi o yazıyı görünce iç dünyasında oluşan kaosun ardından yazı düzeliyor ve anlıyoruz enigma travel'ın zihinlerimiz üzerindeki etkisini

Loreathan dedi ki...

Bohem düğün salonu mu hahahhahaha, orda evlenmeliydim auehaeuea

Hüseyin Tır dedi ki...

maalesef normal vatandaşlara izin vermiyorlar en aşağı postmodern şiir kitabınızın olması lazım :F

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

djflshlsalvcks
yorumları okumak için tekrar tekrar giriyorum şu siteye yeaa

lütfen ısrarla bohem dugun salonu ve enigma travel in FOTOsunu istiyoruz!
halka bu lazım! bana bunlarla gelin bee

Hüseyin Tır dedi ki...

sizler istersiniz, güzel hâlkımız ister de rukneddîn cevdet kekremsi bulmamı?

1- bohem düğün salonu (orcinal adı bohem plazaymış breh breh breh):
http://bohemplaza.com/?sayfa=1

2- enigma travel'ı ise bulmak tahmin edileceği üzre hiç kolay olmadı. facebook'ta küçük harflerle aratınca çıkmayıp büyük harflerle, "ENİGMA TRAVEL" yazınca çıkan bir fan club'ı var. ahanda link:
http://www.facebook.com/search/?q=EN%C4%B0GMA+TRAVEL&init=quick#/pages/Izmir-Turkey/ENIGMA-TRAVEL/157680527953?ref=search&sid=737867990.1256451617..1

link bile adeta alman mühendisler tarafından enigmayla yazılmış