sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

18 Ağustos 2009 Salı

bir tepkime olarak sevgi

dün dedem yine son ses stv seyrederken kulağıma şöyle bir cümle takıldı:

"... hidrojen ve oksijeni ele alalım. biri yanıcı, biri yakıcı ama bunlar sevgiyle bir araya geldiğinde en büyük ateşleri bile söndürürler. öyleyse rabbimizin yarattığı her şeyde bir hayır vardır bla bla bla"

öldürün beni. bu cümleyi duyduktan sonra biri lütfen beni öldürsün. ben bu dünyada hayatta kalmak için yeterli gereksinimlere sahip olmadığımı anladım bu cümleden sonra... onca nobel ödüllü fizikçi geldi geçti, mesela bir einstein ne demiş?

e=mc2

yani biri kütle biri hız ama bu ikisi sevgiyle birleştiğinde bildiğin atom bombası oluyor... abi nasıl aklımıza gelmedi böyle bir şey? tabii ki sevgi yahu işte! sevgi!!

4 yorum:

Loreathan dedi ki...

sevişerek su çıkarıyorlar yani oksijenle hidrojen, mantıklı geldi sevmeden zorla olmaz bu işler ehu:)

Rukneddîn Cevdet Kekremsi dedi ki...

tabii azizim sen sanıyor musun ki sevgi olmadan o kadar alakasız elementler tepinecekler de tepkimeye girecekler de ohoo zor iş... sevgi şart

Merope dedi ki...

dostum blogger bize hain bir oyun oynuyor senin blog update lerin de bana geç geliyo ya neden??

ayrıca dedeye discovery chanel izletmeni tavsiye ederim heheheh

Rukneddîn Cevdet Kekremsi dedi ki...

bloggerın sağı solu belli olmuyo bazen çatır çatır çalışırken saçma sapan vakitlerde bakım yapıyoruz ot bok diye açmıyo siteyi ama bize kişisel bir gıcıklığı varsa bu sorunu okul çıkışnda halletmemiz gerekebilir >:-(

ayrıca discovery channel'ı da severdi belki ama onda her şey allahın yarattığı düzene bağlanmadığından pek tutmadı orayı