sade tasarımıyla gözü en az yoran, boktan içeriğiyle beyni hiç yormayan blog ödülü - 2009

17 Ağustos 2009 Pazartesi

ölüyüm

bugün sabhaın kör vaktidne kaklıp sorna da hiç uyuamyıp sonra da havyan gibi basket oynamanın bir souncu olarak öküz gibi yorgunum bu yüzden bir şey yazaımyorum ama fark etmişsinizdir, harflerin yeri kaşırık bile olsa beynimiz kemileleri nomral okuyromuş ya intrenetteki her yedre en az 1 miylon kez verlimiştir ona değineiym deidm gece gece... artık bırakıyorum öyle yazmayı zaten yorgunum daha çok yoruldum lan! bir de abercombie & fitch yazısının tişörtler için önemini bugün kavradım. yolda gördüğünüz herkesin önünde abercombie, a. fitch, a& fitch, abercombie & fitch türünden yazılar yazıyor ve insanlar delirmiş gibi bu tişörtleri giyiyor. şimdiye kadar sailing team 92, baseball championship, rugby challenge, surrender nebulizer türünde alakasız yazılar taşıyan tişörtlerin meşhur olduğunu görmüştüm ama bu abercombie furyası ayrı bir şey... hatta küçük bir araştırmayla umut sarıkayanın konuyla ilgili bir karikatürünü bile buldum. onu paylaşarak uyumaya gidiyorum. allah rahatlık versin... ya da çok da vermesin fazla rehavet iyi değildir keh keh keh!

2 yorum:

Ova (Excuse My Reading) dedi ki...

abi bir de GAP gerçeği var
nasıl da herkes kışın önünde GAP yazan sivetşört ler giymişti?? yemin ederim zikseler giymem. o derece tiskindim!

Hüseyin Tır dedi ki...

aynen! izmirde bi ara çok moda olmuştu gap yazan şeyler ve onların meşhur olmasının sebebi çakmasının word'le bile yapılabilmesiydi. yani boş bi belge açıp caps lock'a basıp gap yazıp tişörte basınca tamamdı yani... ama anlamı çok daha derin. onu giyen adam "i am a huge gap, i am nothing" demeye getiriyordu sanırım çünkü gap giyen insan sayısının fazlalığı ancak türkiyedeki boş insan sayısıyla eşleştirilebilir